СВІТ Стало відомо, чому канал Малофєєва “Царьград” видалили з YouTube

Представники американської компанії Google пояснили, що аккаунт телеканалу “Царьград” на YouTube був заблокований через порушення законодавства, а точніше “законів про санкції і правил торгівлі”.

Про це повідомляє РБК.ru.

Зазначається, що засновник телеканалу православний олігарх Костянтин Малофєєв від 2014 року перебуває під американськими санкціями.

“Google дотримується всіх законів про санкції і дотриманні правил торгівлі. Якщо ми виявляємо, що обліковий запис порушує ці закони, то робимо відповідні дії”, – уточнили в компанії

Представник телеканалу пояснив РБК, що на YouTube заблокували канал не тільки “Царьград”, а й сайту історичного товариства “Двоголовий орел”. Доступ до першого обмежили з формулюванням “за порушення умов” платформи, до другого за “порушення експортного законодавства”.

“Ми робимо висновок, що обидві ці блокування – політична акція проти Малофєєва”, – заявив представник телеканалу, зазначивши, що юристи готують звернення до суду. За його словами, юристи пояснили формулювання блокувань тим, що Малофєєв перебуває у санкційних списках США.

Раніше повідомлялось, що канал заблокували без попередження і пояснення причин. “Те, що відбулося – абсолютна несподіванка для нас: редакція не отримувала жодних попереджень, повідомлень і страйків від YouTube”, – зазначено у повідомленні.

На сторінці телеканалу в соціальній мережі “ВКонтакте” наводиться скріншот повідомлення про блокування в Google. Там говориться, що обліковий запис “Царьграда” відключений і не може бути відновлений, оскільки порушив експортне законодавство.

2014 року МВС України відкрило щодо Малофєєва кримінальне провадження за підозрою у “пособництві незаконному збройному формуванню на території України”. Того ж року бізнесмена внесли до санкційного списку США і ЄС.

На початку липня головного редактора телеканалу “Царьград” Дар’ю Токареву оштрафували на 120 тис. руб. за поширення фейків про коронавірус. Юрист телеканалу Віталій Беспалов уточнив, що першу інстанцію захист програв і збирається подавати апеляцію. Він також пояснив, що йдеться про публікації, в якій російський підприємець Герман Стерлігов заявив, що тести на коронавірус можуть бути “заражені”, і це “витівки Великобританії”.

Телеканал Малофєєва “Царгород”, який входить до однойменного холдингу, позиціонує себе як “перший російський консервативний інформаційно-аналітичний”, хоча в дійсності передачі найчастіше присвячені оскаженілій критиці Заходу і так званих “русофобів”, йдеться у спільній публікації російських видань “Лента.ру” і “Секрет Фірми”.

При цьому телеканал славиться не аналітичними програмами, а одіозними витівками. Найяскравіші з них – публікація рейтингу “Топ-100 русофобів”, списку “найзатятіших ненависників Росії за версією експертів і читачів”. І відкритої неприязню до гомосексуалів. Все це, за словами співробітників каналу, якимось чином направлено на захист традиційних цінностей в Росії.

На YouTube канал публікував відеоролики під рубрикою “Свята правда”, в яких отець Андрій Ткачов міркує про те, як у американців “COVID-19 замість Бога” і як росіянам пощастило, що расизм їм не загрожує, оскільки , “на щастя, у нас є чорношкірий святий”.

Про християнське спрямування ресурсу, крім висловів батюшок, нагадує хіба що рубрика під назвою “Святий дня”.

Comments are closed.