Між “Севмашем”, який будує атомні підводні човни-носії російської ядерної зброї, і Нікольським православним собором, розташованим на території підприємства у Северодвінську (Архангельська область), існує “тісний історичний зв’язок”.

Про це заявила журналістам керівник прес-служби заводу Катерина Пілікіна, передає Духовний фронт України.

“Крім того, що храм став першим притулком для будівельників заводу і міста, сьогодні обов’язково на виведення корабля присутній священник, який благословляє його і екіпаж, а далі атомна підводна субмарина проходить випробування в морі й передається флоту. Ця православна церемонія – відродження традицій, які існували в царській Росії”, – згадала Пілікіна.

У публікації в ЗМІ, присвяченій 80-річчю підприємства, йдеться про те, що зараз монастир живе повноцінним православним життям, а “Сівмаш” називається заводом-гігантом, заводом-державою.

Вибір місця для будівництва цього підприємства, де розташовувався об’єкт для задоволення релігійних потреб вірян, пояснюється рішенням “вождя народів” Йосипа Сталіна, який, згідно із публікацією, заявив, що “старі ченці знали, де будувати”.

“Територією підприємства курсують автобуси, під час обіду з найдальшого цеху вони забирають людей і привозять на службу в цей храм”, – заявила Пілікіна.

Православного світогляду публічно дотримується низка творців російського ядерного щита, наприклад, генеральний конструктор Московського інституту теплотехніки, академік РАН, доктор технічних наук, автор книги “Русь на коліна не поставити…” та керівник робіт зі створення ракет РТ-2ПМ2 “Тополь-М” і Р-30 “Булава-30” Юрій Соломонов, який в грудні 2018 року пояснив піднесення Москви над Києвом і Великим Новгородом “прогином” під Золотою Ордою.

Феномен декларованого зростання популярності православ’я у сучасній Росії після розпаду СРСР, який формально дотримувався атеїстичного світогляду, є предметом активних наукових робіт, зокрема, на Заході. Наприклад, поточного року у видавництві Стенфордського університету (США) вийшла книга ізраїльського фахівця Діми Адамського “Російське атомне православ’я: релігія, політика і стратегія”, а у низці наукових інститутів і вузів організовано роботу відповідних семінарів.

Comments are closed.