Нідерландське товариство вільної евтаназії провело шокуючу кампанію, що рекламує “добру смерть”.

Про це повідомляє Credo.

Проевтаназійні рекламні ролики виходили на Національному телебаченні у найкращий вечірній час. Також вони потрапили на приватні канали і в соцмережі.

Нещодавно в парламенті Нідерландів було представлено законопроєкт, який розширює можливість евтаназії на всіх, кому виповнилося 75 років, не зважаючи на стан здоров’я людини, — пише Vatican News. Ще раніше нідерландці сказали “так” евтаназії для людей із деменцією.

Остання рекламна кампанія — ще один безславний крок на шляху просування смерті, який обрала ця країна. Гасло кампанії пов’язане із закінченням карантину: “Нова нормальність — це можливість повернутися до загальної дискусії про кінець”.

Товариство вільної евтаназії, яке налічує 172 тис. членів, запропонувало три рекламні сюжети. У першому відео — елегантна жінка бере участь у фотосесії, після якої запрошує глядачів звернутися до Товариства, якщо вони шукають “того, хто може підтримати і задовольнити їхнє бажання смерті”. Інший ролик представляє молодшу жінку, біля якої стоїть крісло режисера; це дає зрозуміти, що кожен із нас “має бути режисером свого життя”. В інтернеті можна знайти також ще жорстокіші пости. Один із них навіть пропонує евтаназію… через удушення подушкою.

Християни – захисники життя в Нідерландах зазначають, що цією жахливою кампанією прихильники евтаназії хочуть дослідити, як далеко вони можуть зайти.

Водночас рекламну акцію не засудила церква Нідерландів, яка вже давно не висловлюється щодо питань захисту життя.

Comments are closed.