Атіла Суарес да Коста Філью, бразильський митець і дослідник, на підставі зображення з Туринської плащаниці та з використанням штучного інтелекту опрацював портрет, що дає змогу припустити, як виглядала Діва Марія.
Про це повідомляє Credo.
Митець і дослідник насамперед проаналізував дослідження американського проєктанта Рея Даунінга, який кільканадцять років тому з використанням передових технологій вирішив відновити обличчя чоловіка з Туринської плащаниці. Ті дослідження дозволили зробити спробу відтворення обличчя матері цього чоловіка.
На підставі Туринської плащаниці, з використанням штучного інтелекту і передових технологій конволюції нейтронних мереж для зміни статі у зображення, дослідник провів шерег експериментів.
«На завершення я провів вручну художні підправлення, щоб виразніше підкреслити етнічні та антропологічні риси жінки-палестинки, яка жила 2000 років тому. Вочевидь я не змінював того, що зуміла вхопити програма. Так вдалося створити зображення Марії-підлітка, дівчини, яка народила Ісуса», — сказав митець.
— padrezezinhoscj (@padrezezinhoscj) November 20, 2021
«Наступним кроком було знайдення теоретичної підтримки для обґрунтування результатів комп’ютерної роботи. Якщо ми віримо, що саме тіло Божого Сина було загорнене у Туринську плащаницю, то з цього з дуже високою імовірністю випливає, що обличчя Його Матері, на різних етапах Її життя, було таким, яким я його представляю», — підкреслив в інтерв’ю автор «портрету Богородиці».
Митець підготував дві версії портрету. Один представляє жінку у віці близько 25-30 років. У неї сильне, але й натхненне обличчя; це обличчя жінки, яка драматично пов’язана з місією та жертвою Спасителя… Її Сина. «Марія — це слава, але й біль, повна самопожертва», — зазначає автор.
Другий портрет представляє дівчину-підлітка, усміхнену, сповнену надії та віри. Її молоде обличчя — це свіжість юності, втілена радість і очікування обітниць і надій стосовно життя, яке тільки-но розквітає… Тим більше що Марія відкриває, що Вона має стати матір’ю Месії, — підсумовує Атіла Суарес да Коста Філью.