Українська Православна Церква Московського Патріархату посіла друге місце серед замовників джинси у всеукраїнських друкованих та онлайн-ЗМІ за I квартал цього року. Про свідчать результати моніторингу Інституту масової інформації.
Зокрема, за результатами дослідження, автори моніторингу приділяють увагу інформаційному агентству УНІАН, який побив рекорд розміщення матеріалів з ознаками замовлення у першому кварталі 2018 року порівняно з іншими досліджуваними ЗМІ. Як зазначається у матеріалі, як і в попередні моніторингові періоди, ціла низка матеріалів у новинній стрічці УНІАНу стосувалась діяльності УПЦ МП.
“Але цікаво, що цього разу до моніторингу потрапили матеріали і на користь Російської Православної Церкви як такої, а не її підрозділу в Україні. Тобто якщо раніше УПЦ МП розміщала матеріали переважно про себе, то зараз розпочинає активно просувати діяльність РПЦ” – йдеться у повідомленні.
З дослідження можна зробити висновок, що саме на УНІАНі Українська Православна Церква Московського Патріархату розміщувала найбільше джинси і стала одним з лідерів серед її замовників у ЗМІ.