Протягом липня 2018 року найбільше матеріалів з ознаками замовності в інтернет-ЗМІ стосувались УПЦ МП та члена партії “За життя”, кума президента РФ Віктора Медведчука.

Про це повідомляє Українська правда з посиланням на Інститут масової інформації.

“Загалом, на них припало 80% від загальної кількості “джинси”, що була зафіксована експертами в інтернет-ЗМІ”, – йдеться в матеріалі.

Зазначається, що у 3 кварталі року рівень замовних та неналежно маркованих рекламних матеріалів в Інтернет-ЗМІ зріс більш ніж удвічі.

“Якщо в другому кварталі цей показник становив 68 матеріалів, то вже в третьому їх кількість зросла до 159 матеріалів за тиждень моніторингу в десяти інтернет-ЗМІ”, – кажуть дослідники.

50% “джинси” стосувалися діяльності Української Православної Церкви Московського Патріархату та Російської Православної Церкви. Зокрема, у новинах та компліментарних репортажах йшлось про Хресну ходу та святкування чергової річниці Хрещення Русі.

42% матеріалів з ознаками замовності були політичними, і 8% стосувалися комерційних компаній.

“Серед політичних матеріалів, найбільше джинси стосувалося діяльності партії “За життя” та її нового члена Віктора Медведчука – 30%”, – стверджують в ІМІ.

Крім того, по 7% зафіксованої “джинси” стосувались Олега Ляшка та Юлії Тимошенко, по 6% – мера Дніправ Бориса Філатова та очільника “Громадянської позиції” Анатолія Гриценка.

Comments are closed.