Серед трьох найбільших Церков України найкраще ставлення українці мають до Православної Церкви України.

Про це свідчать результати опитування Київського міжнародного інституту соціології.

Так, до ПЦУ позитивно ставляться 60,6% українців, негативно – 5,4% (баланс позитивного-негативного ставлення становить +55,2%).

Причому ПЦУ має найвищі показники позитивного ставлення у всіх регіонах – від 50% на Сході до 69,6% на Заході.

Далі за цим показником іде Українська Греко-Католицька Церква, до якої позитивно ставляться 35,2% населення, негативно – 6,5% (баланс +28,7%). У всіх регіонах Церква має додатний баланс ставлення, хоча найкраще ставлення – на Заході (баланс на Заході становить +46,9% проти +13-28,4% в інших регіонах)

Лише у випадку Російської Церкви в Україні (УПЦ МП) простежується від’ємний баланс, який складає -2,2%. До цієї Церкви 25,7% опитаних ставляться позитивно, 28% – негативно. Церква має від’ємний баланс на Заході (-19,4%), близький до нуля баланс у Центрі (-4%) і на Сході (+4%) і доданий баланс на Півдні (+19,6%) і Донбасі (+20,1%).

Серед Предстоятелів основних Церков також найкраще ставлення простежується у випадку митрополита Епіфанія: 38,4% позитивно ставляться до нього, негативно – 5,7%.

До Блаженнішого Святослава позитивно ставляться 27,4% українців, негативно – 3,8%. У митрополита Онуфрія – негативний баланс довіри: позитивно ставляться 20,9% українців, негативно – 22,1%.

Всеукраїнське опитування громадської думки проводили у період від 15 до 27 лютого 2020 року.

Методом CATI (телефонні інтерв’ю з використанням комп’ютера, computer-assistedtelephoneinterviews) на основі випадкової вибірки мобільних телефонних номерів (з квотним завданням при відборі респондентів) соціологи опитали 1223 респонденти, що мешкають у всіх регіонах України (крім АР Крим).

Вибірка репрезентативна для населення України віком від 18 років.

У Луганській і Донецькій областях опитування проводилося тільки на території, що контролюється українською владою.

Статистична похибка вибірки (з імовірністю 0,95 і без врахування дизайн–ефекту) не перевищує: 2,9% для показників близьких до 50%, 2,5% – для показників близьких до 25%, 1,9% – для показників близьких до 10%, 1,3% – для показників близьких до 5%, 0,6% – для показників близьких до 1% .

Comments are closed.