За 10 років проповіднитцтва в YouTube 30-річний Джастін Хо “постукав у 100 000 дверей”. Про діяльність “цифрового місіонера” розповідає Світогляд.

Першим “брендом” Хо був The Christian Vlogger – канал, на якому він розміщував відео на багато тем, що стосуються християнської віри і способу життя. Хо почав з того, що поставив перед собою мету збільшити кількість підписників на його канал.

У той час з нульовим маркетинговим бюджетом у його каналу було майже 1,5 мільйона переглядів, 48 000 лайків, 13 500 коментарів, 11 500 репости і 35 000 нових підписників. Крім того, за той же період було отримано 2 300 запитів на вивчення Біблії, причому 73% з них надійшли від людей молодших 35 років.

Канал Хо, який тепер називається “Я слухаю з Джастіном Хо”, знаходить людей, з якими можна поговорити, практично з усіх верств суспільства і релігійного походження. Він налагодив стосунки з атеїстами, язичниками і місіонерами-мормонами, щоб обговорювати віру і знаходити точки дотику. Вражаюча відмінність каналу Хо полягає в тому, що він тут не тільки для того, щоб говорити про свою віру. Він слухає – часто навіть більше, ніж говорить, – і це ключ, який привів до деяких серйозних змін (тут ніяких спойлерів – ви захочете подивитися його канал).

“Місіонер, на мій погляд, – це той, хто звертає увагу на культуру і пристосовується”, – говорить Хо. – І коли я подумав про Інтернет і побачив недолік духовного контенту в той час, коли я починав, я подумав, як мені “перекласти” те, що відбувається у фізичному церковному середовищі, і змусити це працювати в Інтернеті?”

Для Хо вся справа в тому, щоб донести звістку до людей. Не можна стверджувати, що така платформа, як YouTube, не досягає цієї мети.

Під час пандемії Інтернет дозволив суспільству рухатися вперед, коли доводилося зупиняти системи, засновані на фізичній присутності. Якби освіта, технології, охорона здоров’я або релігія, залишилися без Zoom, Google Hangouts і YouTube, – ми б програли.

Comments are closed.